Garage å moviekväll

Patrik har garage tid ikväll så jag ska ta och bädda för mig å Pigan i TVrummet åsså ska vi övernatta dör tillsammans! Lite koj-känsla fast utan koja! :)
Har passat på å hyra en Wallander film igen. Cellisten. Antagligen en blaha blaha film, men en lättsmält och hyffsat underhållande. Å det är det jag vill ha idag.

Har varit helt deppo idag. Sådär, fet, trött, sliten, inget är kul, hungrig men orkar inte laga mat, vill göra nått men vet inte vad eller hur jag ska orka. 
Inte nån vidare bra dag alltså. Men men, nu är det snart kväll å det gillar jag. För då är dagen slut snart. Skönt.

Fick ju stadat idag iaf. Sovrummet måste tas ordentligt bara nån dag. Måste bära ut bäddmadrasserna å vädra allting...

Pigan leker i sitt rum. Det är så kul när hon går i väg själv och leker. Hon känns så stor då på nått vis...
Förresten! Jag hade rätt! Två dagar hos dagmamman och nu går hon i princip hela tiden! Gräjt! Hon ser så rolig ut när hon knallar omkring.
Lillisen i magen känns nu flera gånger om dagen också. Lillisen växer också så det knakar...
Patrik har dock inte hunnit känna nå kickar än. Varje gång han lagt handen på så slutar det sparkas. Hihi! :)

Nä ska ta å läsa lite bloggar å sen...Hm! *Förvånad* Känner mig sugen på nått projekt av nått slag. Får se vad jag hittar på. Sovrummet behvöver lite smarta lösningar... Läggan börjar bli galet trång........Hmmm....


Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

Så mysigt när man känner hur det lever i magen;-)

Ha en skön kväll!

2009-09-18 @ 18:25:13
Postat av: Johanna

fräänt. vi har också hyrt cellisten idag:P

2009-09-18 @ 20:51:59
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Linda igen;-)

Vi har oxå kollat den i kväll.

2009-09-18 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0