Första dagen på jobbet avklarad!

Å jäklar i min låda va roligt det var!
Fylld med energi och Rebbans goda bullar så gick dagen som en dans.
Mellanskiften som brukar vara så jobbiga kändes lätt som en plätt. Trots att jag inte vilat eller nånting.. Hehe.
Många av stammisarna kom idag också. Surr tanten som jag surrade tillbaka till henne i hundratjug. Hon är en gammal tant som går runt med sin rollator och talar även för sig själv numera. Så hon pratar alltså KONSTANT. Så konstant som man bara kan. Å jag har gjort det till en sport att "Surr-Battla" med henne när hon kommer.
Hon märker inte ens att jag pratar oavbrutet i mun på henne. Hon är så upptagen av att prata.
Rebban å Erika sprang på lagret skrattandes.. Hehe. Då blev man kvitt dom! ;)
Strax efter det såg Rebban en gubbe med kryckor på gården som gick runt med en toaring runt halsen. Alltså brinkan och locket hängandes ner på magen. hahhahahaa!!! :)
Sen kom också han som drar dom riktigt spännande historierna. Han är allt från en SÄPO agent till condoleezza Rice rådgivare... Ja jag har haft hela högen idag. Men skojj! Ojoj! :)
Hoppas mina tre månader går såhär lättsamt rakt igenom...

Nå, nu hemma. Hela familjen är duschad å klar å Elise sover redan. Hon hade ropat efter mig här hemma på eftermiddagen. Å när jag ställde mig i duschen så hörde jag "MaMMa- MaaaMMa-ma-MM-aa" bakom dörren. Hihi!
Hon somnade sött hon också.... Det är långa dagar för henne med. Lill gumman.... Nåja. Det gäller för tre månader sen blir det lugnare igen.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och kolla mailen.
Sen är det ju ÄNTLIGEN DAGS FÖR HOUSE IGEN!!!!!! :D Me so happy!
Natta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul o höra att allt gick bra... Men du har ju haft fullt upp där hemma nu så länge, så det blir lätt o avkopplande att få jobba ett tag... Krama familjen också / Kram mamma

2009-09-29 @ 20:18:12
Postat av: Linda å Ellen

Kul att jobba lite!

Tror att jag vet vilken tant du menar,jag har alltid undrat om hon är tyst när hon sover.....

2009-09-29 @ 21:15:08
Postat av: Anni

Vad bor det för dårar i Gällivare?!=o)

2009-09-29 @ 21:49:57
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

Haha, han med toaringen har jag aldrig sett, men tanten vet jag vem du menar :D Kul att jobbet gick bra :)

2009-09-30 @ 11:39:53
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0