Elise tjallade

Mitt prank gick åt helsicke! När Patrik kom hem kröp Elise raka spåret fram till toan och lyfte på locket så flera makaroner föll ut. :) Jäkla unge!

Så precis att avsnittet efter Izzyz operation finns ute i USA nu. Imorgon ska jag kolla det... Ååååh.... :D

Nä, nu ska jag läsa lite bloggs och sen slöa här. Elise gick å sova strax innan åtta. Antar att det blir en strul natt igen. Glömde stryka alvedon på hennes framtänder som är på G. Så det kommer å bli tjorv.. Nåja. Jag känner mig relativt utvilad så det ska nog gå bra.

Natta!

Kommentarer
Postat av: tihi

gumman.. greys har premiär 24/9 i usa. det blir ett dubbel avsnitt som heter good mourning

2009-09-01 @ 23:56:40
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0