Elise McGyver tjejjen

Jomenvisst! Elise lagade precis min batteridrivna ögonfransböjare!
Haha! Den har funkat lite sisådär så jag gav den till henne för att hon skulle ligga still vid blöjbytet.
Hon låg och tuggade på den och låtsades att den var en mobiltelefon.
Efter blöjbytet ville hon fortsätta leka med den..
So what tyckte jag. Den är ju ändå trasig så.
Elise gick ut ur badrummet och snubblar och ramlar i golvet. Ögonfransböjaren flyger i golvet och går i tusen bitar. Jag plockade ihop bitarna och skulle se om jag kunde få ihop den igen och när jag sat ihop alla bitarna så funkade den igen! Perfekt!
Elise tycker dock inte att det är så perfekt.. Hon får inte leka med den nåmer! Hehe!


Kommentarer
Postat av: Nicole (någorlunda ung 2 barns mamma)

Tanten hade inte alla hästar hemma och ingen vet varför hon fick för sig att vagnen hade fastnat...(jag tror att det var därför som hon stoppade) Och hon fick sig en redig utskällning av mamman.

2009-09-24 @ 18:29:49
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Anni

Batteridriven ögonfransböjare? Under vilken sten har jag befunnit mig...?!

2009-09-24 @ 21:00:25
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0