Elise lämnades ensam hos dagmamman

Och det gick naturligvis hur bra som helst! Precis som jag väntat. :)
Hon märkte inte ens att jag gick och klädde på mig. Lyssnade inte när jag försökte säga hejdå. Hihi!
Hon märkte att jag skulle gå precis när jag öppnade dörren å skulle gå ut, då vände hon sig mot mig och hojtade till lite. Lät lite grand som (dvs. av tonläget att döma så tolkade jag det som):
Jahaja, du ska gå nu. Nå med då, Hejdå!
Sen hade det gått jättebra. Dom hade lekt och ätit lunch.
När jag kom och hämtade henne så kröp hon omkring i köket och var heeeelt färdig! Hihi!
Hon kom fram till mig och gav mig en puss på en gång, ♥♥SÖTUNGEN MIN!!! ♥♥
Imorgon ska jag lämna henne en stund igen. Då ska dom vara på kyrkis. Det kommer hon nog att gilla! :)

Ska sätta mig med hennes schema ikväll, få se hur det ser ut. Av mitt schema att döma så kommer farmor att få hämta henne ganska ofta. Även fast hon inte börjar hos dagmamman förrän klockan halv elva dom dagarna så känns det jäääälitt sent att ha henne där till sex halv sju...

Nä nu ska jag börja laga Patteponkens favvorätt. Korv å makaroner. Måste å köpa makaroner.
Fasen va meningslöst å köpa makkisar. SUCK. Nämen just, dasspapper behövs också. Genast lite mer meningsfullt. Häjj!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att det går kanoners hos dagmamman :)

2009-09-16 @ 17:02:28
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Linda å Ellen

Vad skönt att inskolningen börjat så bra!

2009-09-16 @ 19:50:41
Postat av: Anni

Vad kul att Elise gillar dagmamman!=o)

2009-09-17 @ 07:35:14
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0