Dont even get me started...

... Om denna natt. Suck.
Patrik sa i morse innan han for på jobbet: "Jag fattar inte att du orkar. Du är förbaskat envis..."

Nå, har käkat fruktost och dragit ett varv med plockning. Jesus vad det plockas här hemma... Åsså har jag märkt att jag tvättar Patrik och Elises kläder konstant och gnäller när deras kläder ligger slängda på stolar å skit. Men jag har i princip hela gareroben otvättad på en stol. Dåligt Catja dåligt.
Så idag ska jag städa å grejja. Patrik går på ledig helg och solen skiner. Låt oss se hurdan denna dagen blir... Måttligt trött är jag med det måste Elise också vara så vilan blir förhoppningsvis lång! :)

OJOJOJ!!!! Jag höll just på å skriva världens hemligaste hemlis på bloggen så den det är hemligt för hade kunnat läsa det... Men herregud!! Skrev en hel mening innan jag kom på mig och fick radera... Hojj! Hade kunnat gå illa.
Min gravid-hjärna håller på å sätta mig i smeten gång på gång. Bäst å logga ut innan jag försäger mig!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0