Ber om ursäkt....

För den dåliga uppdateringen!
Men jag ids inte sitta å blogga när syrran är här! :)

Ikväll har vi käkat dööööö gott käk! :)
Patrik ringde och önskade sig KÖTT KÖTT KÖTT KÖTT och bea å pommes.
Uuuuh! ÄCKLIGT! Sa jag då...
Mn usch va gott det var. Med en sjukt mumsig sallad och cafe de paris kryddsmör...
Patrik stekte köttet till perfektion. Nästan lika bra som våran privatkock Keisu!
Fasen tycker synd om grannen våran. Dom måste ha blitt livrädd när jag bankade köttet! Hojj! Måste ha låtit illa...

Nu sitter jag och syrran med en bit citron och ingefäre choklad och kollar Family Guy.. Hojj va sjuk serien är! hahah! Sen så blire Idol. Äntligen lite mer Bagge...

ÅH! Nu börjar idol.... Har varit å fått natta Elisen igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0