Bättre...

...Ja nu känns det bättre.
Har sovit i två timmar som klubbad!
Gick lätt att lämna Elise hos R.
Hon blidde bara glad av å komma dit.
Vi var ju så himla sura på varann så det var nog bara bra å få en liten paus från mamma sin.
Hon märker ju på mig att jag är sur å då blir hon surare osv osv...

Jo sovit i två freekin timmar å nu ska jag å hämta hem damen å hon ska vila så då ska jag fortsätta sova.
Hon borde också sova ett tag med tanke på hur lite sömn hon fått i natt.
Halsen gör ont ännu. Men har inte ont nån annanstans. Skumt.
Jag är ruggigt glad att jag köpte hem risgrynsgröt igår. Det får bli våran spektakulära middag idag.
Så när Elise kommer hem ska vi sova å mysa och inte göra många knop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0