Tösen lever på nyponsoppa....

Stackars lillgumman. Hon är så snorig och täppt så hon har jättesvårt att äta. Håller på å kräkas så fort hon sätter nått i munnen... Lite lite soppa och en halv såndär rågkaka har jag fått i henne idag. Till lunchen lite korv å mos.....Men efter varje måltid så får hon nyponsoppa att fylla på med. För denna damen äter ju vanligtvis hur mycket som hellst! Så när hon inte får i sig lika mycket blir ju jag super orolig såklart...
Men hon verkar ju inte hungrig alls. Inte gnällig inte nått så hon får nog i sig ändå det hon behöver.....
 Vi ska ta å försöka käka lite clementin nu...
(Jag har köpt hem en massa mystiska frukter eftersom jag missar en fruktdag på jobbet idag.... :))

JO! Råkat på TVÅ idioter på tradera nu. En jävel som inte skickat tröjan trots att jag betalat och en jäkel som vunnit en auktion hos mig men som inte betalat. Dom fick precis galet dåliga omdömen av mig nyss.
Fasen va sur jag blir.... Åsså har vi en som lever farligt på å få dåligt omdöme men jag väntar lite till....

Nä nu ska vi käka frukt å mysa... HJejj!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha!! Läs min blogg. Fick en flashback när jag läste ditt inlägg :D :D

2009-10-14 @ 22:27:57
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Danni

Precis samma här!

Idag har han för första gången ätit vanlig mat utan att det kommit upp.

Han har levt på välling, kräm och glass... hoppas ni är på bättringsväg!

KRAM

2009-10-15 @ 19:38:05
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0