SÖTUNGE

Hihi! Jag stod och sminkade mig på toa och Elise kommer in och röjer runt. När jag var ouppmärksam så tar hon fram svampen från bakom toastolen. Jag vände mig om och såg henne å vrålar: Neeeeejjjj!!!!!
Varpå det tar eld i baken på lilldamen och rusar fram till badkaret och skyndar sig som fasen sticker ner handen i badkaret och snabbar sig å.... SKRUBBA!! :D
Hahahaaa!!! Å när jag ser efter bättre så är det just den svampen hon har tagit. Den svampen som jag skurar badkaret med innan hon ska bada. Hahahaaa!!
Så hon fick jättebråttom att skura badkaret när hon insåg att jag skulle ta svampen ifrån henne. Hihi! Sötunge!

Lik sin städnojjiga mamma... Hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja man tänkte sig mer att hon skulle stoppa den i munnen än att börja skura :p



Tack : )

Kanske syns på bvc idag då.

2009-10-26 @ 10:05:34
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Tessah

hihi ja men TÄNK OM den skulle vara på riktigt ,vilken skitstövel isf ;) haha

2009-10-26 @ 19:29:12
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0