Söndagen har ju gått??!!! Whattah....

Men jisses dagen har verkligen gått fort.
Vi vaknade tidigt tidigt efter en natt då Elise sovit dåligt IGEN.
(Måste vara tänder. Hon är så jäkla orolig....)
Hela gänget klev upp samtidigt och vi gjorde brakfukost. Jag hittade ett paket med mjukpepparkaksmix som Patrik köpt hem å datumet var lite kort på det. Så vi bakade en kaka också på morgonen! (Hurtiga värre! :))
Vi käkade frulle å satte oss å mysa i TVrummet ett tag...
Sen klädde vi på oss och for till Göta. Där var hela huset också vaket och jag hade med min kaka. Vi fikade lite och jag löste biffen med Götas BOXER-räkningar. Jag tror att hon håller på å bli en riktig konspirationsteoretiker! Hehe.... :)
Vi fikade å Elise käkade lunch. Precis då ringde Sara å meddelade att det var klubbtävlingar i stallet. Så efter att Elise käkat sin lunch så packade jag in henne i bilen och hämtade vagnen.
Plockade upp Sara å åkte till stallet.
Hade hoppats på at Patrik kunde vara med ELise men han hade ju bygge på gång idag. Så hon fick följa med.
Hon somnade redan i bilen. Sov i vagnen ett tag men vaknade när jag var tvungen att bära in henne i ridhuset. Hissen var paj så jag fick inte med vagnen dit.. Tyyyypiskt!
Så jag fick jaga Elise fram å tillbaka på läktaren samtidigt som jag försökte se på tävlingen. Heh, gick sådär.
Lagomt till när tävlingarna tog slut så somnade tösen. SUCK.
Menmen, vi fick se dom viktigaste ryttarna. :)

Sen iväg till jobbet å kollade läget, därifrån vidare till Big O och Pip och kolla in deras renovering. Där var ju papsen våran å skulle hjälpa smälla upp en vägg.
Nu hemma at last och jag såg ju att klockan för fasen är eftermiddag! :-0 What??!

Nå, nu ska jag se vad tösen håller på  med åsså ska jag bara kolla lite TV. Inte göra nått alls... Efter att jag startat tvättmaskinen och diskmaskinen.. Jojustja. Fixat middag till Elise. Höh! Med andra ord. Ikväll ska jag se TV....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0