Paus avslutat

Ja. Nä nu orkar jag inte mer!
Pauset har berott på diskussioner hemma på hur mycket tid man spenderar framför datorn/TVn.
Patrik har tyckt att jag bara sitter vid datorn, VILKET ÄR HELT OBEFOGAT, det enda är att jag bara haft tid å sitta när vi varit två hemma Å jag tyckte att då gäller ju det samma med TVN. Vilket han inte höll med om. Så då sa jag omogen som man är emallanåt "Fint! Då ska jag inte blogga alls." *Armarna i kors över bröstet och pluta med läppen*

Men som sagt, nu kan jag inte låta blinåmer.
För gissa vad jag gjorde häromdagen!!
Detta kommer nog inte vara lika spektakulärt som jag anser det vara.....
Man för mig är detta pretty fantastic!
Jag lagade ÄLGSTEK till middag! Hahaaahahahaaahahahaaaa!! (<--Evil filmskratt.)
Ja helt sjukt. Jag bara ställde mig i köket och gjorde det. UTAN RECEPT!!!
Ja jag har som inte fattat det riktigt...

Åsså har ju vintern kommit också. Som en chock för mig.
När jag skulle köra Elise till dagmamman så insåg jag att jag har galet bra kläder till henne men inte till mig.
Jag hade på mig en huvtröja, dunvästen, tennisskor, vantar å ingen mössa.
Suck. Måste köpa mössa å handskar.
När vi var på stan i helgen så var vi å köpte skor till Patrik då tog han fram ett par skinnhandskar som han skulle köpa till mig men jag bad han låta bli. SKulle inte ha gjort det.
För nu tar jag på mig mina vantar. Går ut. Skrapar bilrutorna.
Åsså kan jag inte använda dom mer på hela dagen för dom hänger som två blöta döda marsvin och bara kyler mig.
Fan, vi skulle ha köpt handskarna. Patrik nämnde till å med just bilfönsterskrapningen men Nääääääää, jag skulle inte ha.

Elise har även börjat gå på nätterna. Alltså inte i sömnen, men när hon kommer in till oss på natten så går hon. Förr kröp hon ju. Men nu går hon så stadigt så hon väljer att göra det på nätterna också.
Det roliga är att hon trippar jätte jätte jättefort. Å lite i sidled. Lutandes åt det hållet hon går åt. Åsså stannar hon genom att bumpa in i dörrar å väggar. Åsså svänger hon genom att luta kroppen åt andra hållet å trippa jätte jätte jättefort igen. Med andra ord. Hon ser ut som en knappt 80cm hög fyllis! Hihi!
Just nu är damen i full färd med att dra ut sin pappas kalsonger ur garderoben och ta på sig alla mina bikinis. Varje del. Alla hängandes runt halsen.

Usch nu ska jag sluta skriva å då återkommer mitt problem som jag har varje morgon. Vad som ska få underhålla mig på morgonen.
Jag kan inte bestämma mig.
Jag har på mix megapol i köket.
På TVn i tvrummet har jag The Voice.
På TVn i sovrummet har jag nyhetsmorgon
och på datorn Rix morronzoo.

Man får lite olika psykiska besvär av detta. Jorå.
Äh lite kaffe.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anni

Välkommen tillbaka!=o)

2009-10-08 @ 10:37:42
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Catja

Tack Tack!

2009-10-08 @ 11:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0