Nu äre liksom superkallt ju!

Ja huvvaligen! Nu är det kyligt i luften. Jag insåg i morse att det är ju 1a oktober och jag har glömt göra räkningarna!! What??! Ska slänga in dom  innan jobbet....
Åsså ska ju vinterdäcken på bilen.

Här är vi riktiga tröttrar idag. Patrik kom hem vid tolvtiden efter en turbulent APT. Haha!
Standard. Han ringde mig redan klockan åtta och skvallrade. Folk hade kastat glas och mordhotat chefen.
Men är det ovanligt att firmafester urartar?
Han kom som sagt hem efter tolv efter att ha skjutsat folk hit å dit.
Sen slog surr-bacillen i oss å vi låg å surrade i säkert två timmar... Vi hade mycket å säga. Hehe! Länge sen man drog ett sånt maraton.
Vi somnade inte förrän Elise vaknade och kom in till oss för å sova. Då var vi ju tvungna å vara tyst och släcka.
Sen har jag haft Elisen kloss i mig så min vänster arm har varit bortdomnad mest hela natten. :)

Idag jobb igen.
Elises overall har anlänt. Patrik ska hämta den på lunchen.
Å Patrik ska gadda sig.
Mycket idag.
Imorgon är hela familjen ledig. Då har vi myyyyys! :)
Nämen... Det är ju dag för Fredagsmyyyyys....! Suck. Jäkla låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0