Nu är det ordning på jobbet

Japp. Nu har jag fixat å donat å stället är fullt med lappar! :)
Först en lapp om "Julklappen" åt oss. För att slippa köpa klappar till varann så tar vi en dag på spa.
Sånna där gruppbehandlingar. Så blir julklappen i år att köpa oss själva sköna behandlingar PLUS+ att vi slipper undan lite julstress och får slappna av lite istället! :)
Alla hakade snabbt på... Hehe!

Jag och E har även bestämt att denna vecka är FRUKTVECKA hos oss. Vi beställde in en jäkla massa härliga goda frukter. Ananas, mango, passionsfrukt, jordgubbar, meloner av alla d slag å en liten brun banan.
Haha! Det var så det började. Jag sa att vi måste ha fruktvecka för att ladda upp med antioxidanter och vitaminer nu innan vintern. Åsså vände jag mig mot bordet och där låg en liten brun banan.
"Det här duger inte...." Sa jag och höll äcklat upp den lilla patetiska bananen.
Åsså tjoff tjoff tjoff hade vi ett fruktparadis. Tur att E byter sexuella tjänster och annat med en grabb som är bla. Frukthandlare. :) 

Så vi har smaskat på den ena å andra frukten idag. Kändes lite lustigt å käka jordgubbar när snön ligger på marken.. Häftigt kilopris... Lite över hundringen! Höhööö......

Så jäkla härligt med FM på jobbet. Jag är ju den morgonpigga typen. Elise var dock piggare än mig å Patrik idag.
HALV FEM VILLE HON KLIVA UPP IDAG!!! Pjuuuuuh... Lite väl tidigt. Men vi fick fint kliva upp.
Sen när hon var tvättad, borstad, klädd och klar så somnade hon på soffan tittandes på TV medans jag gjorde mig själv i ordning.

Jahaaaapp...... Nä. Har som slutat jobbet. Åkte å hämtade Pigan från dagmamman, stack å handlade och stod som ett fån i affären och stirrade med den ständiga frågan i huvudet "Vad ska vi äta idag???"
Till Patriks glädje blev det fläskpannkaka. Som jag precis höll på å bränna för jag hade råkat vrida upp graderna. (Lite fundersam på om det verkligen var jag... Misstänker att Elise kan ha varit i farten....)

Ja. Så nu ska vi ta å sätta oss å käka åsså blir det lek å slapp.
Jag fick med mig nya MAMA från affären (den är nog inte ny nå mer).
Så jag ska ta å läsa lite. Såg en rolig rubrik som jag blev nyfiken på 80talist mammorna. Sånna är vi!
Ska bli spännande å höra hurdan jag är... :)

HÄJJ!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi det är tur du kommer och styr upp det hela. Härligt med en fruktvecka...vad blir det för tema nästa vecka? :)

2009-10-12 @ 18:04:08
URL: http://fancyfacts.wordpress.com
Postat av: Johanna

vad gott med all frukt.. bebben måste må bra:) vart är det du jobbar?:)

2009-10-12 @ 19:40:58
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Anni

Blev ju nyfiken på tidningsartikeln, hur är vi 80-talist mammor?

2009-10-13 @ 07:40:37
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 07:41:12
Postat av: Emma

Jag är så sjuuukt sugen på frukt!!

Men just nu har jag ingen bil och tar mig ingenstans.. buhu:(

2009-10-13 @ 10:27:06
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0