Morgonen riskerades att spenderas utan kaffe

Ja. Det var galet nära att jag inte fick något kaffe i morse.
Detta pga av Patrik och Andreas hade sent kafferep igår och jag hotade Patrik med döden om han inte for och köpte mer mjölk. Å nä. Det gjorde han ju såklart inte.
Så när jag vaknade i morse så kände jag grav ångest för att jag visste att jag inte skulle få i mig nå kaffe... Suuuuck...
Men Patrik ringde klockan halv sju.
"Skynda dig ut på vägen så kommer jag med mjölk, jag har JÄVLIGT bråttom."
Å som jag kutade. JESSS!!!! :) Så nu sitter jag med koppen som är godare än vanligt.

Natten har varit strulig igen. Inte för mig dock. För strulet var efter att jag somnat och Patrik satt ännu uppe å såg TV. Elise hade kommit trippandes i sömnen från sitt rum. Snabbt som attan hade hon vimsat runt i hallen å ramlat ihop på golvet. Ställt sig upp och sprungit rätt in i byrån. Å sen även in i våran sovrumsdörr.
(Detta hörde jag dock, men jag var så trött å i sömnen så jag trodde jag inbillade mig.....)
Haha! Hade varit ganska kul å se det faktiskt....:)

Well. Idag är det dagammma och jobb från halv elva.
Tänkte försöka hinna med en massa innan det. Men säkert blir ingenting gjort! Hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0