Justifasen!

Jag lovade ju magbilder! Har helt glömt ju!
Ska se om vi orkar ta ikväll när jag kommer hem från jobbet.... :)

Elise är konstig. Hon är jättehängig och trött men ingen feber eller så....
Vette tusan vad det är nu då. Imorse var hon SUPERDÅLIG i magen. Klockan sex på morgonen läckte blöjan och vi hade ett riktigt bajskalas... Huuuuh! :(
Sen vägrade hon välling och hade tydligen vägrat välling igår kväll också... Vettetusan vad hon har på G nudå..

Jag hade en hektiskt kväll igår. Men jag fick ihop den iaf. Haha! Fick rent ont i benhinnorna av allt gående. Måste nog införskaffa nya skor.

Jahaja... Blöder näsblod igen. Fasen vad jag blöder nu. Ens blodvolym har ju ökat markant ju så då är det lätt hänt......... Hmmm....

Nä vi måste göra oss klara här hemma åsså ska jag betala räkningar å sticka å handla.

Häjj!

Kommentarer
Postat av: Håpe

Jag känner mig oxå lite kass..plus att ja blöder näsblod! Haha :))

2009-10-28 @ 12:31:44
Postat av: Emma

Jaa vi vill se magbilder.

Sen har du inte skrivit något hur ni ligger till i tiden.. när är bf?

2009-10-28 @ 13:05:49
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja du måste sätta ut bilder på gullmagen:) du såg så söt ut när du bar elise på kaggen idag:) riktig graviddröm:P

2009-10-28 @ 13:45:45
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0