Inte mycket tid eller ork över just nu

Nä just nu är vi i en period när Elise strular med sömnen igen.
Elise strular med den, jag har börjat jobba, Patrik har så mycket på jobbet så han håller på å gå i väggen han med. Allt detta gör ju att vi grälar å surar på varann när vi är trötta å utarbetade. Hujjj.... Ingen pra period just nu.
Igår flyttade jag in till Elises rum igen. Vi ska köra några nätter så. Hon verkar sova bätte med mig i rummet. Å ja, inatt har jag fått hela tre timmars sammhängande sömn! :)

Pratade om planer för Halloween men jag vet inte ännu hur vi gör. Jag känner mig så jäkla slut... Fast himla skojj lät det ju! :) Ska å kolla maskerad kläder i veckan. Måste nog skynda sig för annars tar det nog slut.

Nä jag ska ta å morgonmysa med lillisen här. Hon vaknade ju före fan å när man nu dragit tillbaka klockan blev det ju ännu tidigare! Hehe... Patrik får sova några timmar till. Jag åkte på jobb idag så han ska vara med Elisen. Så han kan behöve vila lite.. hehe.:)

Nä kaffe......

Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

Inte kul med tjorv men det går väl över nån gång(innan ungarna fyllt 18 hoppas vi på,eller hur?;-))

Håller tummar på att nästa natt blir super!!!

2009-10-25 @ 08:44:25
Postat av: Emma

Jobbigt när dom strular på nätterna :(

2009-10-25 @ 10:29:07
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: mormor

Tack för pratstunden :-) Ni räddade min dag ;-) Puss o kram, mina godingar

2009-10-25 @ 10:31:12
Postat av: Johanna

man finner som inga vackra ord för sådana där nätter... usch.

2009-10-25 @ 11:29:22
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Catja

Nä, å särskillt när hon nu inte sovit på lite drygt en vecka! :( Ploäuuuu!! :

2009-10-25 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0