Fredag, vad ska vi göra idag då?

Jahaja. Ja då var det fredag. Patrik åkte precis till jobbet efter att vi käkat frukost hela högen.
Elise dansade som hon gör. Så fort ett ljud upprepar sig mer än två gånger så dansar hon. :)
När Patrik skulle lägga henne igår så hade han provat sjunga Vyssan lull sådär jättevemodigt och sakta så hon skulle somna. Men nej, hon hade satt sig upp och börjar digga med huvudet. Haha! :)

Ser ut att vara ordentlig halka ute idag. Ska ta mig en prommis iaf. Ska å köpa mig broddar. MOHHAHAAH!!
Hörde Cecilia Blankens på radion igår hon skrattade å sa att broddar är för Hästar och Pensionärer.
Hähä! Hästar, Pensionärer och gravidisar måste jag få lägga till. :)
Med viktökningen på skumma ställen så flyttas ens mittpunkt till något helt annat ställe än vad man är van vid.
Så att åtefå balansen när man håller på å trilla brukar inte gå bra. :)
Förr graviditeten klarade jag mit utan ett enda fall men nu har jag redan haft två. Heeh..
En riktigt snygg en. Jag skulle springa in i Elises rum och springer ut ur vårt sovrum och tar kurvan lite för snabbt så jag spinner i sidled och BADAMM!! Rätt i golvet! Foten, knät, höften, magen, axeln på höger sida tog emot stöten. Haha! Fatta då att jag ramlade platt i backen med hela kroppen.. Hähä! Jisses va smidig man är!

Nä nu börjar jagad måste å höra....

Har du nå förslag på vad jag å ELise ska göra idag så kom igen, knappa ner det...
Häj!


Kommentarer
Postat av: emma

Har två par löparbrottar hos mor&far,absolut bästa varianten. Du kan ta ett par!

2009-10-16 @ 09:09:09
Postat av: Johanna

men catja.. är det inte planer för "dagags för freeedgsMYYYS" :P

hehe kunde inte låta bli;)

2009-10-16 @ 11:29:23
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Johanna

ska stå dags så klart.. min dator är lite knäpp så ibland får man skriva samma mening flera ggr vilket resulterar i ovanstående stamning;)

2009-10-16 @ 11:32:52
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Catja

Haha! Jo men det är ju det! Det bli nog Fredagsmyyyyys! Hähä! :)

2009-10-16 @ 11:42:27
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: catja

Perfekt emma! Det ska jag göra! Tack! :) Hur mår du? :)

2009-10-16 @ 11:43:23
Postat av: sanna

HAHA! Noah är ockspå helt GALEN i att dansa! han kan stå i timmar och bara digga maniskt. Blir nästan rädd för honom, haha !

2009-10-17 @ 20:30:48
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0