Det snöar!!!

Jesus kristus jag trillar baklänges! SNÖ!! :)
Va? Är det inte lite väl tidigt för det?
Jag vaknade i morse och ögonen spärrades upp när jag råkade titta ut.
Bar fram Elise till fönstret och hon tittade med stora ögon på den vita nederbörden.
Medans vi stod å kollade så började det snöa mer dessutom... Ja herregud. Jaja, men den skulle ändå ha kommit denna kalla vinter.
Måste erkänna att nånstans inne i mig så blev jag lite glad av att se snön. Vet inte varför. Jag HATAR ju vintern. Men jag längtar faktiskt lite till jul så... (Varför jag gr det vet jag inte. Jag har hatat även den jäkla julen.. Men inte nåmer!)
Smög in och viskade till Patrik: "Psst! Hörrö, det snöar ute...."
Å han öppnade ögonen på vid gavel och tjoar nästan! Haha! Lustigt, den morgon surisen! :)

Ja så idag måste vi då ta och byta däck och fixa in lite sopborstar och isskrapor i bilen.

Lite lek i snön måste ju också klämmas in. :)
Elise kissade förresten på pottan i morse! :D Hon har ju gjort det massa gånger när hon var putteliten men nu ett tag har hon vägrat sitta på toa å på pottan. Så vi har som inte ens försökt.
Men i morse testade jag å kisseliss bara rätt ner i pottan!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Visst är det konstigt att man som snöhatare bara helt plötsligt kan bli så glad av det vita fanstyget.. =) kram

2009-10-04 @ 10:32:05
URL: http://this.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0