Tossiga unge!!! :D

Igår när jag kom hem från jobbet så fick jag höra att Elise inte käkat middag ordentligt. Hon hade som bara petat i maten, och druckit två glas mjölk. Patrik hade gett henne ett glas mjölk också och jag gav henne vatten på hennes begäran när jag kom hem. Nämnde detta för dagmamman i dag när jag lämnade henne och hon sa att hon även ratat mellisen, men att det inte var konstigt för att....
...Håll i dig...
Ungen hade ätit SEXTON KÖTTBULLAR TILL LUNCH!!!!
Vah??! Hur är det möjligt???!!! Helt jäkla otroligt!! Hur får hon i sig den mängden? Tänk vilket berg köttbullar det måste vara!!
Helt jäkla galet alltså.... Hahaha!!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

HAHAAA... helt otroligt... Inte undra på att hon var mätt OCH törstig... Kram på er

2009-11-12 @ 12:28:34
Postat av: Faster

Å herregud, stackars liten! Ingen mer mat denna vecka!;)

2009-11-12 @ 16:18:08
Postat av: Linda å Ellen

Ellen är oxå ett köttbullsfreak,får hon bestämma kan hon äta "bulla" varje dag;-)

2009-11-12 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0