SNACKA ÖVERRASKAD!!!

Ja jisses, jag har då VÄÄÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!! ♥
INGEN brukar kunna överraska mig, jag är som min mormor och råkar alltid trilla över någon information eller märker på någon att nått är i görningen. Men inte nu minsann...

Igår kväll satt jag i godan ro och hade svintråkigt! Kvällen segade fram och Patrik var helt trist å tråkig. Han ville inte göra nått. Näha, jag fann mig i mitt öde och började bada och lägga Elise. När jag badat Elise märker jag att Patrik kokar kaffe. Å som vanligt när han kokar kaffe så kokar han kaffe för ett helt kompani trots att det bara är han själv som ska dricka. Jag gnällde på honom att då kommer han ju inte kunna sova åsså sover han halva dagen idag å gnat gnat, gnatade jag på honom. Han tog det med ro.
När jag lagt Elise så låg jag på soffan å slöade och började trötta ihop, Patrik föreslog att vi skulle tända ljus. Det skulle bli fint med dom nya gardinerna jag köpt idag. Så jag gick för att hämta värmeljus.
Å när jag står där i köket å rotar i lådan så öppnas ytterdörren, jag vände mig im för att de vem det var å det var ju för fasen HELA GÄNGET! Med nybakta pajer, chokladtårta, kakor, fika, kaffe i famnen. Jag fick en total chock å bara stirrade på dom en stund, å sen, såklart, grät jag lite grand! Fy fasen vilken överraskning! :D
Dom har ju hört hur jag sagt att jag är för trött för att hålla nått kalas på fredag så dom fixade ett litet kalas åt mig åsså fick jag den här i present!! :D DEN ÄR GRYM!!!!


SUPERFIN!!! :D TACK TACK SÅ MYCKET!!!!

Jag är mest impad över att dom lyckades överraska mig!
Tack gulliga gulliga ni! (Å tack mamma å Lars också såklart! ;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi är gulliga, men vi anstränger oss bara för dem Bästaste! ;)

2009-11-05 @ 09:56:41
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh vilken suprise:D gud så mysigt!

2009-11-05 @ 09:57:17
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt, det var du väl värd!

2009-11-05 @ 10:35:56
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Rebban

Håller med Nina, kunde inte sagt det bättre;)

2009-11-05 @ 13:23:35
Postat av: emma

Å vad roligt! Önskar vikunde vara där å uppvakta dig åxå! Men..Kanske har du en liten suprise att vänta..;)

Kram

2009-11-05 @ 15:40:07
Postat av: Linda å Ellen

Grattis!!

2009-11-05 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0