Möss jakt

Hmm.... Jag måste hitta en ny mössa...
Min fina mössa förra året blev ju stulen såklart. När jag äntligen hittar en mössa jag verkligen ÄLSKAR, så är det nån jäkel som stjäl den.
Äckligt egentligen! Vem vill stjäla en mössa??
Jag hade ju kunnat vara nån lus-fylld flott-skalle.. Vad vet tjuven om det??
Nä fy....
Det är typiskt.
Nu kan jag lägga till MÖSSA på min stulna kläder lista...
Värst är ju ändå.. jo ni som känner mig långt bak i tiden vet vad som kommer nu...
Min Sisley jeansjacka som jag köpte i Milano. Uuuuuuusch... jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det än idag.
Snyyyyyft....

Nåmen, idag är det eftermiddagsjobb som gäller. Ska röja lite här hemma å imorrn måste jag å köpa underkläder till fotograferingen på lördag....... Å klippa sönder mitt gamla löshår... Jag har HÖR Å HÄPNA, just nu samma färg på mitt hår som det är på löshåret. Hade tänkt färga löshåret men när jag kollade på det så behövs det inte! :) Gräjt!

Nä, nu ska jag kolla runt på lite bloggar å dricka klart kaffet. Sen är det nog Skype med mormor som gäller.
Elise var så rolig en morgon, hon gick fram till datorn och stirrar på den och säger;"Heej, hej!"
Jag fick fint väcka mormor och ringa upp henne på skypen! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Men! Jag har ju precis skickat en mössa till dig!

2009-11-12 @ 08:11:36
Postat av: Catja

Jo men en till! Man måste ju ha till olika tillfällen! :) Denna blir ju min "Sporty-mössa". Jag måste hitta en med Casual också! :)

2009-11-12 @ 08:32:55
URL: l! http://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0