I tjugofyra år har jag gått omkring ovetandes....

... Ja fy tusan alltså.
Idag fick jag ett brutalt uppvaknande.
Tidigare idag var jag på stan å köpte lite nya kläder till Elisen. Köpte bla den här
Klicka för att visa Megabild! Supersött set med katten Jansson!!!
(stal bilden från Tradera för klänningen finns inte kvar på Lindex online shop...)

Åsså visar jag kläderna till Patrik här hemma och säger:
"..Och den här köpte jag.. Den här med Kapten Jansson..."
Varpå Patrik hajjar till "Vem då sa du?"
"Kapten Jansson.."
Svarade jag och började känna mig lite osäker.
"Han heter KATTEN Jansson!"
"Nämen, det gör han väl inte... Han heter väl... eller....?"
"Varför skulle han heta KAPTEN?"
"Men... Det är ju hans namn!"

MUAHHAHAHAAHAHAAA!!!! Här har jag gått omkring och alltid trott att han heter Kapten Jansson.
Å ja, varför skulle han heta det liksom? Det är ju inte så att jag har nån hemlig background info om denna katt...
Vad jag vet så har han inte varit nån skeppskatt. Höhö..
Nåja, tur att Patrik rättade till det.
Månne hur många som reagerat på att jag kallat honom för Kapten Jansson. Hähähää!

Elise sover och vi ska se Greys ikväll...
Känner mig riktigt trött. Antar att Elise kommer utnyttja situationen! Suck.....

Nä nu gnäller Patrik om att det låter för mycket när jag trycker på tangeterna så jag måste sluta, PUCKO!... Hejj! :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha fy fan vad bra med kapten jansson:P typ som mina monstersaxar:P haha

2009-11-04 @ 21:07:16
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0