Halloween

Jaha då har den dagen varit och farit! :)
Patrik klädde vi ut till Jack Sparrow, jag var trollmor och Elise var en humla.
Vi började med att träffas hos oss och göra oss alla i ordning sen åkte vi upp på Harrys för middag.
För vissa tog festen slut redan på Harrys men vi som skötte oss åkte hem till oss och käkade massvis med karra och såg skräckfilm. Jag sov till skräckisen såklart! :)
Sen blidde det lite sömn för oss. Patrik och jag ville sova i samma rum igen så vi tänkte att det var dags att flytta in dit igen. Men såklart strulade Elise värre än nånsin så jag flyttade tillbaka dit under natten... fan.... Kan hon inte bara bli liiiite större å sova lite bättre. Jag börjar känna mig riktigt mör. Å Patrik, jag citerar, "JAG GÅR I VÄGGEN!!!" Slut citat.
Men iaf... innan vi försökte oss på det där sovandet så såg vi alla ut såhär... :)


Felicia var hårdrocksbrud. :)


Å här är hon klar! :) Hårdbruden!


Patrik som Jack Sparrow. MYCKET LYCKAT måste jag säga! :)


Lina var en Vampyr-brud. Å tuffingen vågade ta på sig linserna. Uhhh, hade inte jag tordats måste jag säga! Ajajaj... Jag hade fått panik med nånting som ska va i ögat sådär!


Jag försöker samla ihop truppen till fotografering....



Här är då vår lilla Humla iaf! :) Hon ville INTE ha på sig sina humle spröt. Så dom skippade vi...


Här är Jack Sparrow med sin Trollmor och våran lilla humleavkomma! :)
Ganska söta var vi! Å jo, jag har ju liksom röv i verkligheten också men detta är fktiskt en kudde i mkjukbrallan! Hähääää... Men det såg jäkla verkligt ut nu när jag ser det på bild! :D


När trollmor har lagt sina elva små trollen....
(Å bundit Jack Sparrow i sängen... Hihihihii....)


Ett rörigt tvrum... Huuh, jag får städ ångest när jag ser detta. Måste rensa och plocka undan grejjer ser jag nu.

Men det var våran kväll. :) Vi hade trevligt. Kul att ungarna kunde vara med på nån tillställning! :)

PS. Vem rövade bort alla ungar som skulle Trick or treata??! Vi har typ trettio kilo godis här hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nej jag var då inte hemma igår för dagens mående. de brukar va fint ändå :D. det var väl mera gnista som saknades hela veckan för att dona me kostym :)

2009-11-01 @ 11:22:50
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Linda å Ellen

Vilken fin liten humla!Ni andra vsr ju oxå fina men hon var finast!!!

2009-11-01 @ 11:56:48
Postat av: Emma

Vad fina ni var :)

2009-11-01 @ 12:54:39
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha vad fina ni var! ni verkar ha haft roligt även om du somnade till filmen:P



haha och rövbilden såg fan verklig ut:D man hade ju kunnat tro att det vore ngt graviditeten ådstakommit..ungefär sådär såg jag ut, utan kudde! huh!

2009-11-01 @ 19:11:42
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0