Guten morgen alles! :)

Ja jag är glad idag! :) Jag har fått sova! :) Två gånger har Elisen bara viljat ha tutten, å då var det bara in å ge tutten å ut igen så sov hon. Fyyyy faaaasen så sköööönt!! :) Känner mig som en ny människa!

LINDA! Jo jag hoppas också att det hjälper... men jag tycker inte ens att jag haft särskillt ont. Eller jo, när jag har ont så gör det himla ont, men jag tycker det är så sällan. Jag tycker jag återhämtar mig himla snabbt!
Men sjukgymn. menade på att sånna besvär ofta eskalerar och blir värre å värre.. Så...
Jag tror inte ens att jag har hälften så ont som du vid akupunkturen. Men smärtan kom som en chock för mig bara! Haha :) Lycka till med TENSEN!

Jag å Patrik låg och såg House igår och svammlade, jag vet inte riktigt vilka världsbesvär vi löste men det måste ha varit en himla massa... Hehe...

Jahaja, nä jag ska ta och mysa med lill fröken innan det är dags att börja göra oss i ordning. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0