Farsdag

Jepp. Pappa Patrik har fått sina kalsonger och även ett par handskar i år.
Si sådärja. Jag började göra brakfrulle och griljerade skinka å hela köret, sen fräser han åt mig när jag kommer in i sovrummet så han blev utan frukost. Jag och Elise käkade själva.
Vi är vänner igen såklart å han har käkat frukost han med men han fick göra det själv. Ja jäklar Tjorva inte med mig.
Usch känner mig så seeg hela tiden. Inge kul alls. Vill ha lite energi. Orkar inte med nånting känns det som.
Man bara går och plockar och plockar och torkar och tvättar tvätt, små händer, små rumpor, borstar tänder och lagar mat, om och om och om igen. Jag hade viljat ha nått litet avbrott och komma iväg å göra nått, LÄS: Rida å grejja, men det finns ingen ork till det. (Ja, rida kan jag ju inte göra fast än jag hade haft ork...)

Nåjaaa..... Nu är det såhär. Får bara ta det som det är just nu. Vila vila vila så fort det går åsså blir det ju annat sen. När bäbis är ute i fria luften och så. :)

Nä nu ringde syrran ska surra med henne, hon har också kört med den där "Vägra städa hemma i en veckan".
Få se om det funkar hos henne! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0