Faaaseeen...

Jahaja. Typiskt. Elise har nog en ny tand på G. För nu är det inte vanligt nattgnäll utan snäppet mer störande nattgnäll. Suck... Hur många tänder ska hon få egentligen?? Hon har ju visserligen bara fem. Men jag tycker hon klarar sig alldeles utmärkt med dom fem. ;)

Sen så igår så var jag lite överamibtiös på jobbet och ryggen sa ifrån rejält. Men i samma veva så ringer sjukgymnasten och sa att hon fått en lapp med mitt namn. PERFEKT!
Dessutom hade hon tid idag, min lediga dag. Toppen. Men nu är ju ryggen bättre igen såklart.
Men ett stödbälte ska jag snappa åt mig iaf... Akupunkturen är nog onödig.
Kom på igår att jag ALDRIG haft ont i ryggen förut. Jo alltså lite träningsvärk nångång, eller lite stel efter att ha sovit snett, men jag har aldrig (vad jag kan minnas) haft liksom ryggskott eller sånt. Aldrig nånting som varat mer än en dag. Vicken jäkla tur jag haft! :)
Men ja, nu känns det ju ibland. Men det är ju inte så konstigt.

Trötta är vi.... Patrik satt uppe å såg tv till tolv igår. När han kom och lade sig så började Elise tjorva. Så han har inte fått många timmars sömn. Han måste lära sig å göra som jag. Jg går fasen i mig och sover halv åtta- åtta vissa kvällar. Bara för att man garanterat ska få sig några timmars sömn.

Men tusan... Jag är för trött alltså. Orkar inte skriva mer. Hejjjjj...

Kommentarer
Postat av: emma

Trött ja! Det är det här också! Jag är IMPONERAD av dig, Catja, att du orkar! (å andra sidan har du väl inte så mkt val;)

Kram

2009-11-10 @ 08:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0