Detta vaccin!

Lustigt! Man vet inte var det är. Man vet inte vem som ska ha det.  Man vet inte hur man ska ge det. Men man ska fasen ta det!

Jag ställde mig då i kön på Forsen. Men då fick jag veta att det var ändrat IGEN. Först skulle ju jag ta vaccinet på MVC. Sen skulle man ta det på sin respektive vårdcentral, men nu är det mvc igen. Suck. Så jag ska ta det imorrn istället. Jag ringde för säkerhets skull till Mbgts vc och dubbelkollade. Där får jag höra att Jooooooo det var nog där jag skulle ta det. Å jooooo det var nog imorgon. Men dom vet inte ens själva ju! Hmprf....
Så inget vaccin idag.

Åsså skulle jag ju köpa UGGS idag. Men dom fanns inte i svart som jag ville ha dom.
Så inga UGGS heller. (Men nu funderar jag om jag verkligen måste ha svarta....Hmm...)

Åsså hade ju Elise sin fotografering. Men hon har dragit en riksvurpa och slagit sig så hon har ett feting till blå-bula i pannan. Ett litet sår under ögat och på halsen.  VA? Snacka om fel dag!  Haha, men hon är ganska gölli med ett blått horn. Spännande å se hur det ser ut på bild!

Jahaja, nä nu ska jag å göra lite fisk... Men va nu?.... Elise verkar ha fått nått i ögat.... Måste kika på detta..
Heeeeejjj!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni ville ju boka tid för gravid och 1års foto, hur passar det för er lördagen den 14/11?

2009-11-02 @ 15:52:13
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

Jättefin blogg.

Jag älskar att läsa andras bloggar, kommentera och dela meningar, speciellt föräldrarbloggar :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-11-02 @ 16:02:44
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Linda

I malmberget har dom öppet för vaccinering mellan 8 & 17 tisdag och torsdag. Barbro rekommenderade mig att gå imorgon så inte vaccinet tar slut, igen.

2009-11-02 @ 21:37:14
URL: http://alskadeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0