Värmde lilla hjärtat mitt

Lektionen gick bra idag. Kändes mycket givande faktiskt! Gjorde nog lite framsteg...
När jag kom dit så ropar Maria, "Du gillar ju Lector ta honom!"
YESSSS! :)
Lector var riktigt trevlig idag dessutom. Det var bara ett par enstaka gånger som det flög lite hovar och tänder men mesta tiden när jag gjorde i ordning honom så stod han så fint så fint. Han behövde inte ens någon eller något som distraherade honom. Sköönt! :)
I slutet på lektionen säger dessutom Maria: "Jag tror han gillar dig!"
Naaaaawh!!! Den lilla surisen som jag själv gillar. Värmde lite i hjärtat faktiskt!
Skrattade åt Patrik att det är därför jag fastnat för honom också.
Därför att det värmde i hjärtat att den surisen gillar mig! Mohahahaa!! :)
Så nu får vi se om det går lite bättre på tisdag... Imorrn kommer jag då ha galet med träningsvärk. Ajjjajajaj...
Känner redan nu att jag har jobbigt å hålla ihop benen. Patrik garvar här och tycker att det är bra.. Hehe!

Nä ni nu är det bus med lillagumman som gäller innan hon ska sova klockan åtta.
Jag å patrik ska se film...

Vi har sett trailern för länge sen och tyckte att den verkade bra. Nå vi får väl se....
Jag längtar som ett tok efter Änglar och Demoner filmen. Har läst alla böckerna. Patrik frågade vad jag sysslade med när han såg att hela Da vinci koden var full med post it-lappar. "Hehe! Jag kollar all fakta juuh!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0