Våran dag.... Bla bla bla... Rubriker! Ptfff....

Jaa en galet fin dag med massor av sol och glada tjejjor! :)
Jag och Elise har haft en supermysig dag! Vi började med att åka till Ritva och Ingemar å hälsa på.
Elise satt ute i solen och försökte äta gräs. Ritva hade fullt upp med att säga "Nej Elise, inte äta gräs usch å fyy!"
Hon fick upprepa det varannan sekund. Haha! Elise har kort minne hon....

Här visar hon upp sig i sin fina klänning som hon fick i doppresent! :)


Kolla va lång ja e! Å flint! haha!

Efter Mbgt så åkte vi hem och Jess kom på kaffe. Elise var väldigt sugen på piercing i näsan.
I alla fall Jessicas! ;)


På eftermiddagen så blev jag även utfrågad och fotograferad av Kuriren ang skalvet i morse.
Inte konstigt att jag höll på å trilla ur sängen. Ett ordentligt skalv var det minsann...
Troligt det största dom haft. Jeeesus. 2,7 på richterskalan enligt LKAB och enligt NORSAR 3.15...
Tror nog mer på den högre siffran.. :/ Ett bra skak var det då. Trodde huset skulle trilla samman.
Nåå, på kvällskvisten prommade jag å Elise på MD´s å delade på en mjukglass.
Gott å avsluta med nått kallt å smarrigt efter en lång dag i värmen.
Jag gick dit i mina röda härliga skor...
Jag gjorde om vagnen till en riktigt sittvagn nu. Hoooh, hon är så stooor. Det går så fort!






När vi kom hem så gungade Elise. Lika svårt att fota varje gång... Hehe!








Nu sover pigan efter att vi badat av oss allt sommardamm. Hon sover tungt..
Jag och Patrik ska sätta oss å se Deja vu. Har inte sett den ännu... Började se den en gång med ett "Grekiskt tema" ;) men kvallan var så kass på filmen så vi struntade i det.
Så jag ska gö ett nytt försök nu.

Natta på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är jättebra :-) ÅH vad jag saknar pigan... o er också, förstås.... Men det är roligt o Skypa nu när jag fixat kamera... Puss o kram på er där i skakiga G-vare

2009-05-17 @ 20:42:43
Postat av: Danni

Så söt man kan vara alltså! Och med en sån där fin klänning! hihi! ;-)

2009-05-17 @ 23:12:45
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Danni

Så söt man kan vara alltså! Och med en sån där fin klänning! hihi! ;-)

2009-05-17 @ 23:12:59
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Härliga bilder, ser ut som en toppendag



kram

2009-05-18 @ 07:41:16
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Ebba

nog är hon en söt liten krabba elisen :)

Puss på dej elli från ebba o hennes mamma! :)

2009-05-18 @ 16:06:43
Postat av: moster

Ja....tack för den....jag börja gråta!! Hon är så himla fin!! USCH vad jag saknar er...du ska få för dehär....sitter på jobbet och bölar:'-( Nu måste ja ta en rök så jag kanske kan samla mig lite! KRAAAM!

2009-05-18 @ 21:04:27
Postat av: Anni

Hon är ju inte lite söt, tösen eran! O sommarfin och allt=o) Förstår att mormor och moster får längtan och abstinens!

Ha de bra där bland skalven och skallarna!

2009-05-18 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0