Solen skiner idag igen

Ja guuu va härligt väder! :)
Igårkväll drog jag på en liten joggingrunda efter att Elisen somnat. Jisses så skönt det var ute. Varmt å gossigt och man kände sig sådär mjuk i hela kroppen när solen sken ännu... Äntligen Midnattssol! :)

Idag blir det väl ännu en dag med så mycket tid som möjligt utomhus i solen.
Sugen på blodpalt idag men vet inte om jag ids vara inomhus å laga mat!

Nu ska jag ta och kirra lite frukost och sen ska jag å se om cykeln jag skakat fram ens har hjul på monterade! Hehe!

JOJUSTJA!!! När vi vaknade  morse och ännu låg i sängen så dorrade det till och hela huset skakade! WHAT!?!?!
Läskigt! Vet inte vad det var.. Tänkte först på nått skalv från mbgt men då borde ju ambulans och brandkårs sirener ha hörts. För om ett skalv känts så mycket här i Gve så borde ju Malmerget rasat ner i gropen... Minst!
Vet inte vad d var,,, lite orolig när det skakar så när fasaden är så paj. Shit vi kanske sover i ett sovrum utan väggar innan vi vet ordet av.

Suttit oh läst nsd på morgonen och läst folk s kommentarer till diverse artiklar. Jisses alltså. Snacka om att man överdriver i dessa trakter hela tiden. Åt alla håll dessutom...
Artikeln om Toni Alldens var utformad som "Mannen bakom mördaren" och läsarna var förbannade och tyckte att man försökte få folk att tycka synd om honom. *Skakar på huvudet*
Va? Jag tycker då att detta var bland dom mest intressanta artiklarna om Allden.
Skulle  länka till artikeln men hittar den inte... Skumt! Jag tror att jag kanske läst den i nån av dom andra tidningarna!
Haha !Förvirrad! :)

Nu är det invägning i Biggest Loser.. Det är alltid lika spännande! :)

Ha en härlig dag i solen alla!

Kommentarer
Postat av: Zanna o Grimm

Det var ett skalv från LKAB! Gubben rapporterade efter ett panik sms till honom "LEVR DU?" Det har rasat och dom har stängt av hela 1000 nivån.

Jag satt och tittade på tv, blev MÄKTA snopen när det bara dånade.

2009-05-17 @ 12:28:46
Postat av: Anonym

Gissa hur MYCKET vårat hus skakade i morse!!!! Vi trodde på allvar att nu jävlar är Malmberget ett minne blott!

2009-05-17 @ 12:46:14
URL: http://sussieeliasebba.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0