Sådärja nytt försök idag

Japp. Jag och Elise drog på shopping varv igår och köpte en cykelsits och en hjälm till pigan..
Jag kom ju på att en Trollhättedam lämnat sin cykel i Gällka så jag facebookade med henne och jag fick lov att bruka cykeln! :) Tjihou! :)
Så Elise hittade mammas plånbok


åsså dro vi på stan.
Efter att jag hittat stolen och hjälmen till henne (billigare än jag väntat) så kikade vi in på lindex en sväng också och köpte en liten hatt till Elise som jag spanat på.
Denna söta lilla grej..
Solhatt, Organic cotton Grön
På Lindex insåg jag att jag glömt Elises vattenflaska så vi fick kila in på coop å köpa en festis.
Andra gången i sitt liv som hon får ett sugrör och hon visste precis vad man skulle göra.
Kolla lillskruttan! :)

Vi köpte även ett mintgrönt set Bamse kläder.
Eller ja Lilleskutt. En tunika med skutt på och ett par randiga tights.

Sen kånkade vi över allt till gammelfammo där jag skulle göra i ordning cykeln som stått i närmare trettio år tror jag! :)
Punktering och ett cykellås som ingen har nyckel till. Så jag gav upp för den dagen och gick hem igen.

Idag ska vi göra ett nytt försök. Ska ta upp låset och pumpa däcket. Hoppas på att det inte är hål nånstans.
För nu är jag och Elise cykelsugna.

I em är det dags för stallet också kul kul.
Avslutar detta inlägg med en dam som fokuserar hårt på att kunna krypa på mammas ben!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hi hi, sötunge!! :)

2009-05-19 @ 08:39:00
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi så söt hon är. Hoppas du lyckades fixa med cykeln tillslut.

2009-05-19 @ 11:14:19
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Emma

Hon är ju som söt : )

2009-05-19 @ 12:53:02
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör rktigt ont i hjärtat av längtan efter er

:-( Jag räknar dagar tills vi ses... Tusen pussar o kramar

2009-05-19 @ 21:33:36
Postat av: Danni

Men jössös så stoooor hon blivit!

2009-05-19 @ 21:41:05
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0