Så skönt idag...

Började dagen med Öppen lek. Elise gjorde färdigt sin tavla.. Eller ja. Mamma var ju tvungen att sätta ihop och fast den men Elise valde färgerna... Eeehm.. Eller ja. Jag kanske ställde en ledande fråga och tolkade fritt svaret jag fick. Hehe! Fotade henne men vet inte vilken bild som är bäst. Orkar inte sitta och studera dom så ja sätter in alla! :)
   
  Den var ju så goo å tugga på! :)

När vi kom hem så var våran fosterson Gustaf  här. Han och Elise satt och myste medans jag lagade mat. Som sagt, raggmunkar och bacon. Helt okej blev det. Lite svårt att göra bara eftersom 1. Jag aldrig gjort det förr. 2. Jag har aldrig ätit det förr. 3. Jag har aldrig sett en raggmunk förr.
Så dom blev helt okej. Antar att jag gjorde rätt. Hihi!
Här myser Gustaf och Elise

Elise låg och berättade saker för Gurko hur länge som helst! :)

Sen var det dags för Elises vila. Jag lade henne i vagnen och gick ut på gården.
Superskönt. Satt vid husväggen och läste min Studio Sex (Faktiskt lite bättre nu,,, :))
I tre och en halvtimma satt jag där och Elise slumrade i vagnen. Sköööt! Fick till och med lite färg! :)

Å ni kan inte gissa vem som kom förbi. En av våra förvirrade grannar (Nä inte du S! Haha!). Ni vet gubben med hunden som tror att jag är nån Hundtränare Ala Cesar. *Suck och fniss*
Ni vet han som inte fattat att jag inte alls är nån hundexpert.
Samtalet lät såhär:
"Visst var det du som hade en schäfer?!"
"Nää, jag hade en kompis hund."
"Jojustja, du hade den för att fixa till den!? För att träna den? För att fixa den???"
"Nä, men den hade ju gått en kurs i Piteå."
"Jajaja, du var dit med ha. En hanne va? Stor fin hane va? Visst."
"Jo jäkligt fin var han."
"Saknar du honom?"
"Ja det gör jag."
Men likförbannat förstår han inte. Men jag tror att han är så virrig och bara planerar på nästa fråga så han hör aldrig vad jag svarar. Haha!

Men nu måste jag kila, damen luktar ILLA!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Alltså jag börjar misstänka att jag vet vem denna man är! :) Har han en schäfer? En stor, tik?

2009-05-04 @ 16:56:43
Postat av: Anonym

det ser ut som att damen börjar få lite mera fjun mitt uppe på skalet också nu!! :)

2009-05-04 @ 18:51:22
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Sandra

är det säkert att du inte menar mig, jag kan vara ganska förvirrad ibland=)

2009-05-04 @ 19:36:22
Postat av: Anonym

En riktig tok!

:)



Lennart!

2009-05-04 @ 20:15:51
Postat av: Sussie

Om jag sa att han INTE är lika förvirrad som han verkar, så skulle jag ljuga! :P Så jo! Han är ett riktigt tok. :D



2009-05-04 @ 20:21:05
Postat av: Catja

Jomen det heter han ju! Nina har ju sagt d nångång! :) Jo, han verkar snurrig!

2009-05-04 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0