Rymmare

Jadu... *skakar roat på huvudet*
Jag lade Elise för å sova som vanligt. Damen somnade sött och låg och snarkade lite när jag lämnade sovrummet.
Efter ett tag hörde jag henne gny i sovrummet.
Snabbt som blixten rusade jag in i sovrummet. Eftersom när hon gnyr brukar hon vara på väg över barriären av täcken som jag bygger för att förhindra henne från att krypa ut i våran säng å därifrån i golvet.
Så när jg rusar in i sovrummet och öppnar dörren så smäller dörren upp rätt över..... Elise?!!
What??! Damen har på något vis tagit sig över barriären av täcken sen och kommit ner från våran säng utan att slå ihjäl sig, krupit genom hela sovrummet, utan att säga ett knyst. Ja, iaf inte förrän hon kom fram till dörren som hon inte fick upp.
Hur i helsicke har hon lyckats med detta??!
Testade henne genom att jag la henne på våran säng och lockade henne mot golvet.
Jag satt bredvid sängen så hon kryper fram till mig, tar tag i mina händer och vänder sedan fötterna först ner i golvet och hipsvips så satt hon där....
Jessus.... När har hon lärt sig detta???!

Kommentarer
Postat av: Anni

Haha, märker redan tendenser till en vild liten fröken!=o) Jisses vad ni kommer ha fullt upp med henne!=o) Lillgumman våran är ordentligt sjuk så nattsömnen blir nog lidande även i natt. Tur att jag fick sova sen på morgonen igen, räddade dagen, annars hade det varit sur, spottande och fräsande zombiemamma-varning här hemma!=o)

2009-05-20 @ 22:24:20
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: mamma

HAHAA.... sådan mor, sådan dotter... Kram på er / mormor/mamma

2009-05-21 @ 07:12:53
Postat av: Emma

Haha är det sant? Gud vad duktig hon är!

2009-05-21 @ 12:48:50
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0