Nu är klockan 09.03

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik! :)

Efter att ha bakat bröd på morgonen. Suttit en dag ute i backen i solen. Kommit hem och lagat mat. Städat och bäddat rent i sängen. Promenerat till affären och handlat. Hälsat på Peter och Rebban. Allt detta samtidigt som man tar hand om en niomånaders unge så blir man lite trött....
Så därför har jag nu dåligt samvete gentemot Pip och Big O.
Dom kom ju över på vitlökskväll och film... (Keisu var ock´så här men han är nog van vid att jag sover. Han är ju våran nya fosterson! :) Vi har några stycken nu! :))
25 minuter in i filmen så sov jag. Hihi!
Eftersom jag hade somnat och hjärnan redan lagt av så lyckades Patrik lura mig att gå till sovrummet istället, bara för att han skulle få soffan för sig själv!
Annars hade jag väl aldrig vaggat in i sovrummet som en zombie när vi har gäster!
Mohhahahaa!!
Men jorå, Catja gick in och sova.
HAhaa! Helt sjukt! :)

Så förlåt mig Jessica och Oskar. Jag lovar att vara mer social nästa gång! (Om ni nu vill komma nå mer! ;))

Nu ska jag ta och slänga på mig och Elisen kläder åsså ska vi på morgonpromenad. :)
Nämen oj! Nu tittar solen fram igen också. Trevligt. Jag hade förlikat mig med tanken på att gå i regnet.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men lilla gumman.. klart vi kommer fler ggr. Du har all rätt å vara trött.. å du var ju social innan filmen..=) Kram kram

2009-05-03 @ 12:25:08
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Emma

Men visst är det sköööönt att vara sådär trött?!

Iaf om man får sova : )

2009-05-03 @ 14:32:37
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0