Nackstaus ÖVERKOMLIGT

Ja det är inte npn direkt fara med min nacke. Men jag var dukig igår. Sträckte och strechade nacken hela dagen igår! Smorde in med antiinflammatorisksalva och masserade. När jag kom hem från träningen var jag lite orolig över hur jag skulle få upp Elise till tredje våningen men det gick bra. Fokuserade noga, var lite orolig pga yrseln.
Lläskigt vad nacken kan ställa till med. Var yr, illamående, huvudvärk och orkade knappt hålla upp huvudet!
Lyckades få Elise att vila tidigare än tänkt igår så jag kunde rulla ihop spikmattan och lägga den under nacken. Somnade på spikisen och efter det så blev det lite bättre. Idag finns naturligvis träningsvärken där men jag klarar absolut av den.. Skööönt!

Men igår blev ju en jäkligt tråkig dag eftersom jag knappt kunde röra mig..
Men jag tog tag i Kottes rum och rensade och sorterade lite.
Ska idag sätta mig och skissa upp tavlor som jag och Patrik ska måla. Kul! :)
Det blir lite elefanter, kängurus, tigrar, pippifåglar och giraffer. Riktigt barnsliga målningar... Ska bli så kul!
Men vad ska man måla med för färg? Vill ju ha jätteklara färger, nånting som lätt blir hyffsat jämnt och bra täckning.
Vad var det för färger man målade med på bilen i skolan? 

Nån som behöver en bäddsoffa? En grå.
Tanken var ju att vi skulle sälja våran när Elise  skulle flytta till eget rum men såklart vill inte Herr Skrotsamlare sälja den nu. (SUCK. Jag borde ha sett detta coming....)
Så nu vet jag inte var vi ska ställa denna jäkla soffa. Förrådet är ju packat från golv till tak. Öppnar man dörren så ser man in i en vägg av bråte. Googlat och tittat på jättefina barnrum och blir inspirerad..
Trist när jag inte får space i rummet att börja. Sånt blir ju inte gjort på en dag liksom.
Nåja, än är det ju inte dags.

Idag så gäller träning på morgonen, lunch och sen tror jag att det blir promenad damen till stallet idag ist.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: A

Lägg upp den på gellivare.cc, så man får se hur den ser ut :)

2009-05-14 @ 08:18:27
Postat av: Tess trött tokig morsa

hehe låter som vårat garage, vi byggde ett för bilen.

(som aldrig stått där i) utan har det som skrot upplag..

suck



ha de toppen idag

2009-05-14 @ 08:21:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0