Morron morron

Idag ska vi ta oss iväg till Öppen Lek. Jag har bestämt det och skrivit det i sten!
Fasen också vi var inte på hela förra veckan och inte igår. Men nu så...

Idag gäller också:
♦Börja på inköpslistan på storhandlingen
♦Teoriprov på stallet. (Lite sur över det... )
♦Komma på en mirakelkur till mitt sår i näsan.
♦Öppen lek med damen...
♦CV avlämning
♦blaha blaha...

Jo och nu skulle ju bilen säljas! :) Så är du ute efter en bil så finns här en bil. En fin bil. Den är silvermettallic. Å fin. Å går fort. Det går fort att köra fort. Fina stolar. Recaro sport stolar. Fram å bak. Fina fälgar. Fälgarna och däcken har inte rullat så många varv. Turbo. Plåttak och glasfönster (Nervevbara). Hehe!

Vilken bilförsäljare jag är! :)

Kommentarer
Postat av: Catja

Fast man behöver ju inte VEVA ner rutan! ;) Man trycker ju bara på en knapp.. Ganska så StarTreck va?! ;)

2009-05-26 @ 09:09:48
Postat av: tess trött tokig morsa

hehe,



Http://misstessan82.blogg.se

2009-05-26 @ 09:54:31
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Synd att jag köpt en bil ganska nyligt, annars hade jag nappat ;)

2009-05-26 @ 11:24:53
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hi hi, men eller huuuur ;)

2009-05-26 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0