Moget Catja, mycket moget...

Haahaa! Ja jag skäms nästan men jag sitter och fnissar här med Nokian i handen.
Min mobil gav upp i morse så jag fick ta den jag köpte till Patrik förra året.
Å när man sparar ett nummer på den så finns det ju röststyrning i den.
Så när jag tar fram tillexempel Emmas nummer så kan den säga "EM-MA" med värsta robot rösten.
Så nu har jag suttit och sparat in en massa obscena meningar i mobilen. Så jag sitter och får roboten å säga en massa fjantiga snuskiga meningar och tycker det är lite småroligt. Hihihi! :)

Jaja. Då vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det är ju skitkul med robotrösten :)

Lite avis på dig som har en sån kul telefon.

2009-05-11 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0