Mjukglass

Näe, vi rog oss inte till stan. Vi gick över till Göta på en kaffe och satt och PRATADE om mjukglass.
Åååh, va sugen jag var men jag orkade inte gå ner på stan. Hade ju vagnen till tösen så jag hade fint fått gå.
Rebban for å sola och jag messade henne och tänkte att hon skulle ta med en åt mit men jag messade för sent, hon var redan hemma i princip när hon fick meddelandet.
Hm.
Jag var alltså såhär långt ifrån *visar mellan pekfingret och tummen ett tomrum lika brett som ett hårstrå*
att synda som ett tok i mitt GI:ande med en söt fluffig mjukglass. Men NEJ! Jag motstod frestelsen (jag var helt enkelt för lat). Så väl hemma syndade jag lite iaf. Jag åt ett knäckebröd! :( Men typ en hel tomat på! :) Nåja, bättre än glassen iaf! :)

Nu ska jag se lite på Färjan Håkan. Se hur förvirrad han är nu... Hihi!
Sen är det ju CSI för bövulen och imorrn är det tisdag igen å då är det dags för stallet igen. :)



 Vicken ser godast ut? Hihi!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Knäckebrödet såklart! ;)

Vad lockar väl mer än ett sådant? hihi.

2009-05-04 @ 21:00:39
Postat av: Anonym

hårdmackan lätt för tänk på hur ONT man får i magen + illamående av mjukglassen med massor med baciller i!

2009-05-04 @ 21:04:27
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Catja

ni har så rätt så rätt... :)

2009-05-04 @ 22:04:52
Postat av: Sanna

Jo, det var härligt :)

Och du, strongt att välja knäckemackan ;)

2009-05-05 @ 08:14:25
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Töre bo....

När du kommer till Töre nästa gång måste du då synda å äta en mjukglass på shell... Dom är såååå goda där å stora... mmmm

2009-05-05 @ 08:56:07
Postat av: jessie

jaha.. nån som tagit sovmorgn idag lr.. har varit vaken sen 04:15 å fortfarande nge nytt inlägg från dig. Ursch.. du kommer straffas med att tvingas bjuda på kaffe.. kram kram

2009-05-05 @ 09:00:03
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0