Miami Ink= Miami Urk

Ja herregud jag sitter å slökollar Miami Ink med brorsan.
Vilka jäkla snyfthistorier dom har till varje tatuering...
Rent löjligt. Dom har väl gjort för många avsnitt nu så det finns inte nog många bra snyfthistorier eller bakgrundshistorier till tatueringarna mer...
Det är alltid nån som har dött som dom måste gadda fast i hyden. (Medvetet stavfel)
Sen är det nån som gjort sig illa. Måste gadda.
Sen är det nån som har gjort en helomvändning i livet. Gadda gadda...
Sen måste dom fylla på med vilken skit historia som helst för att få ihop ett avsnitt.
Jag hade vilja se nån som kom in med en bild.
"Kolla va fin bild. Den vill jag ha på min kropp." Punkt.

Värsta historien var ändå nyss. Suck. Det var den värsta jag hört hittills.
En kille ville ha två svalor tatuerade på sitt bröst. Svalorna var från en kinesisk målning.
Han började berätta nån jäkla historia om hur han och hans fru rest till Europa för några år sedan och suttit på en vingård och.. bla bla bla bla.......
En sån lång jäkla berättelse med Nicolas Cage röst och så känslosam och rörd.
Men kontentan förändras inte av det.
Historien kan kortas ner enormt mycket. Så här var det:
Fru och Nicolas Cage wannabe är i Italien.
Ser två svalor flyga till poolen och dricka vatten.
Två meningar. Det var det! Inget mer!
Men detta har dom fått till en galet lång utläggning om lugn, frid, harmoni, gemenskap, ödet, lycka, blaha blaha!
Va fasen.
Jag har då alltid tatuerat mig för att jag gillade motivet.
Enda gaddningen som betyder nått är ju Elise tatueringen.
Nämen usch ja! Jag har ju också en död-kompis tatuering.
Men den gjorde jag ju bara för att jag och Nina inte hade nått kul på schemat när vi kom till Örebro en dag.
Så den räknas inte! Haha! Men jag har då inte snyftat över den ändå!

Nu huvvasten! :)
I byn löper livet på asom vanligt. No Up's No down's.
Same same but different.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Håller med dig o snyfthistorierna. bara bilden tilltalar mig så är det väl bara att kladda dit den.. måste ju inte finnas en "snyfthistoria" bakom varje gaddning.. då skulle jag inte ha många =)

2009-05-23 @ 13:50:08
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Anni

Tjenare! Vad härligt spontan du är!=o) Blir ni länge häri kring?

2009-05-23 @ 18:43:52
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Du har sååå rätt, dessa jävla snyfthistorier,!

2009-05-24 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0