Lustigheter mitt i allt

Hihi! Jag har en dotter somm är arg och sur. Hon har varit det hela dagen.... Suck.
Hon vägrar sova. Hon är jättetrött men vill inte sova. Kastar sig runt i sängen. Jag försökte lägga mig med henne så hon får vila bredvid mig, vilket ALLTID brukar funka men inte. Tillslut tog jag ut resesängen och ställde den i TVrummet. Därinne bänglade hon runt och surade och lekte med en nalle å tjorvade. TIllslutble det tyst. Kikade in och damen hade somnat... Äntligen!

Snygg stil hon hade också... Hehe!


Medans hon vilade så såg jag gamla (jag menar GAMLA) avsnitt av Fame (frågan är om det finna nya? Hihi!)
å kolla här vicka snygga kläder denna lilla Leroy har... Haha! :)

MOHAHAHHAAHAAA!!! Ska be Patrik börja klä sig så..

Idag har jag en hemsk orgie med diverse sötsaker. Urk! Mår rent illa... Huvva!
Nu blire sockerfritt.. Värsta sockerchocken har jag. Darrig, huvudvärk och mår illa...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, verkligen skön sov-ställning :D

2009-05-09 @ 16:20:25
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Lill godingen där ;-) ÅÅHH vad jag saknar er... Puss o kram o hoppas att vi ses snart...

2009-05-09 @ 21:31:14
Postat av: Linda

Åh,gamla Fameavsnitt!!!Snacka om nostalgi!!!Skulle nog kunna titta på det en hel helg,eller i alla fall en hel dag!Vilken kanal?Fyran guld?I så fall så har vi inte den i nya huset,annat tv-abonnemang.

2009-05-10 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0