Idag blev det sol

Fasen att vi glömde kameran! :/
Vi hade supermysigt idag. Åkte ut till Dundret och satt vid barnbacken och solade och grillade korv.
Jag, Patrik, A och S med ungarna. Keisu och L. Det var så galet varmt så jag och S satt i linne och solade.
Elise hade ju på sig sina nya galonisar och fleecen under men fleecen fick vi rycka bort. Hon hade svettats ihjäl om hon skulle ha den på sig. Hon kröp omkring med sina galonbyxor och va så söt.
Lilla T var go med Elise och såg efter henne hela tiden. En riktigt liten mamma de där.. :)

Efter backen bar det av till affären och handla lite. Hem, och här hemma gjorde vi fullkornspastagratäng. Keisu kom över och käkade också. Helt mumsigt blev det! Elise åt  som en häst igen. Jag laddade upp en portion åt henne och tänkte
"Sådär, det där äter hon aldrig upp" Tänkte så jag slipper mosa mer mat om hon skulle vilja ha mer.
Men det var nära ändå, den absolut sista skeden ville hon inte ha längre... Jisses, hon äter ju lika mycket som jag snart. :)

Nu ska ja slappa lite grand å ikväll blire vitlökskväll här igen. Pipen och Big O kommer över, Eventuellt också Keisu.
Åsså ska vi glotta lite film. Skönt med slappande ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0