Home at last...

En lååång dag på ranten har det varit! :)
Men nu är det ju Robinson finalen så jag måste se det.. 
Sen blir det nog en hyffsat tidig kväll. Har ju stallpass i morronbitti. 
Känns lite skönt faktiskt att slippa morgonvällingen å allt vad det är. Jag ska goa med dom små hästrackarna istället! :)
Fotat lite å så från Trulle å Ullis stuga men orkar inte slänga in dom idag. Det får bli imorron istället efter stallet.

Förresten! Jag har inte sån farlig träningsvärk alls från igår.. Trodde jag skulle ha det men icke! Skönt. Hade varit jobbigt.

Nu fortsätter Robinson! Jag hade önskat att Nina skulle vinna.. Men Ellie och Jarmo är ju också okej.
Jag har ju följt detta såååååååå länge. Ända sen förra veckan! haha!

Tjingeling! :) 

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS på mors dag!

2009-05-31 @ 11:05:19
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0