Hemma igen

Jepp nu e jag hemma från stallet. Gick bra. Jag var lite orolig eftersom att jag inte kollat alltför mycket på ridprogrammet som vi skulle ha gjort. Men tack vare resten i gänget som inte ens sett på sina papper så blev jag ändå den som visste mest! Hehe! :) Tack för den ni! :)
Jag valde såklart lilla Lector igen. Han är så sur så sur... Men det komppenserar han för sen när jag sitter upp.
M kom när jag borstade honom å när hon var med så stod han så fint så fint. Hon är respektingivande denna damen... :) Toppen! Jag ska bli likadan!
Kollade på klubbens hemsida och dom enda bilderna som finns på Herr Sur är båda så BLIXTIGA så ilderna gör honom inte rättvisa men här är dom iaf...



  Jo koppade bara in bilderna därför sånna genomtänkta storlekar på dom... not.

Patrik jobbar över idag... Trodde han skulle bli jättesen. så jag får se House själv.
Hihi! Så kul när jag pratade med honom om House idag...
För två veckor sedan sa ju jag till honom att NU ÄR DET NYA HOUSE AVSNITT PÅ TV!
Vi har ju haft nerladdade så vi har legat lite före tvavsnitten men nu är dom ikapp. Hör nu på våran konversation:
"Nämen nej! Jobbar du över då missar du ju House!"
"Jamen dom har ju vi sett va?"
"Nä, jag sa ju för nån vecka sen att dom visar ju nya nu."
"Jamen VI kanske har sett dom, vi har ju laddat ner."
"NEJ säger jag ju dom har hunnit i kapp nu."
"Jamen vi har ju kan.."
"Hör-nu-vad-jag-säger-jag-sa-ju-för-två-vekor-sen-att-dom-hunnit-i-kapp-på-tv."
"Jaja, du behöver ju inte prata till mig som till en idiot..." (Lite sårad lät han)
"Men älskling..."

nu ska jag se House med min stora blåa temugg.
Natta på er...
Hmmm... Månne när vi skulle träna imorrn...??

Kommentarer
Postat av: Anni

Haha, ja ibland funkar inte kommunikationen med manssläktet så bra, känner igen mig!=o)

2009-05-12 @ 21:02:50
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Catja

Lector ser ju himla trevlig och snäll ut på bilden ju! :)

2009-05-13 @ 08:20:48
Postat av: Catja

Lector ser ju himla trevlig och snäll ut på bilden ju! :)

2009-05-13 @ 08:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0