Försäkringskassan

Suuuuck!
Tyckte att jag fick lite i mammapeng denna månaden men eftersom den där specifikationen kommer nåndag efter utbetalda pengar så antog jag bara att lånet dragits och lite så... Men när specen kommer så ser jag att jag fått ut SEXTUSENSPÄNN! What??!!
Började kolla datumen och jag har bara fått utbetalt till den tionde maj.
SATAN SATAN nu har jag klantat mig IGEN!
Ringde fk och kollar med dom men jag har ju begärt pengar fram till den 20:e.
Men surprise! Mina dagar har tagit slut! SUCK.
Så nu måste vi göra en överlåtelse av Patriks dagar.
Gaah.... :(
Sen kollade jag på fk:s sida dör det står hur många dagar man har kvar. Så där antalet dagar som finns kvar står det:
Antal dagar:XXX
För barnet:XXX
För dig:XXX
Men där det står Dagar för dig
Menas egentligen dagar för dig OCH din partner. Aaargh!
Ja och jag visste ju det men glömde ihåg det lite grand......
Så mitt fel är det ju ändå. Hm! Sur e jag! :)

Sen vill jag också meddela att detta år infaller sommaren på en helg.
Så på måndag kan plocka fram justjärnan å så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0