En såndär rolig dag!

Ja denna dag har då verkligen bra förutsättningar för att bli en riktigt bra dag! :)
Så vi börjar nu på morgonen med ett träningspass. Jag och Sophie ska äntligen dra igång igen.
Så det ska bli skönt. Egentligen borde jag inte sitta och skriva här utan jag borde kasta nått i magen och klä på mig för vi drar snart.... Efter det så ska det fikas med Pipis. Och i eftermiddag så är det stallet som gäller! :)
Sara kan dessutom vara med idag. Första gången på LÄNGE. Hon har ju för fasen ränt runt och missat två gånger nu...
Dessutom. En sak till som gjorde mig och Patrik själaglada förra veckan. Vi insåg att nu har 4:an kommit ikapp oss och dom visar (även för oss) NYA HOUSE AVSNITT! :D
Så nu struntar jag i Desperate... Känns lite trist faktiskt men måste jag välja så tar jag den bittre läkaren.

Hmmm.. Nu vet jag inte mer. Måste börja göra mig i ordning. Men här får ni bilder som representerar min dag. :)








Sådärja. Hihi! Kreativt värre va?! :)
Jag är så glad idag. Jag har massa roliga saker framför mig. Dessutom är man......

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hi hi, ja herregud. Kommer man någonsin vara lugn utan sitt barn tätt intill? Nu förstår man sin egen mamma :)

2009-05-12 @ 08:57:16
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: hannah

Oh no!! haha...oh oh oh oh oh oh oh oh o hoooohohhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!

2009-05-12 @ 10:04:45
Postat av: Madde

Du har då värkligen fullt upp... hihi

2009-05-12 @ 20:32:27
URL: http://madeleneblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0