Elise sover och Patrik är på ranten.

Patrik for ut med Lasse en sväng och Elise ligger som sagt och sover på balkongen. (Sååå skööönt hon sover som en stock utomhus!) Så jag har lite egen tid här. Nice ska ta och läsa lite och känna lugnet.
Tvättar upp vinterkläder och har städat som ett tok. Slitit bort tvrumsmattan och ska ta med den till Göta och piffa till den i em. Vi ska dit på kalas idag, Patriks faster fyller år. Å sen så är det ju stallet som gäller. Sådärja. En snadd uppdatering. :)

Funderar på att hitta en stor jäkla garderob och slänga in i hallen. Alltså en JÄTTESTOR. Så man slipper se alla jackor och skit som hänger på hatthyllan. Det som äter upp ljuset i hallen. Under vintern så ser hallen ut som en mörk liten grotta. Men om vi skulle ha haft en jämn ljus garderob med skjutdörrar efter hela långväggen så skulle det bli (visst lite mindre) men det skulle kännas 1. Renare 2. Ljusare 3.Mindre grylligt 4.Mindre dammsamlare som hänger där.
Åååh... Var ska jag hitta detta då.. Ikea?! :)

...Tio minuter senare...

Seriöst!
Den är tre meter bred. Det vore väl nått. Lite trisk kanske. Men erkänn! Titta på den och känn efter..
Vad känner du? Jo det ska jag tala om för dig, det du känner kan vara lite svårtolkat, men du känner såhär....

Hmmm.... kallt, svalt....lätt.... glas... sterilt.... RENT SOM FASEN!

Precis det jag är lite ute efter. Då får det kännas kallt och sterilt om det vill. Bara det är rent! :)
Jag vet. Jag nojjar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa,håller me dig! fast då inte för att de blir renare endast men de är nog mkt lättare att andas i hallen om man slipper se dessa fula klähögar som bara hänger (el ligger på golvet:P) bara mitt lilla skopskåp gjorde livet lättare, fast skulle haft fler!

2009-05-05 @ 18:50:01
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0