Yiii-hah-hahahha!!

Såååå roligt!! :) Ridläraren Carola var snäll och gav mig en filbunke att rida idag.
Det var galet kul att sitta upp i sadeln igen med jessus vad man har tappat greppet!
Man kände sig som ett enda fladder i sadeln. Precis som jag misstänkte så for armar och ben fäktandes... Hihi.
Men jag höll mig kvar och hängde med iaf.. :)
Lika graciös och snygg som en frysbox men det kommer förhoppningsvis snart...
Hoppas hoppas.. Ja vill inte ha såhär kass balans så särskillt länge!
Så otroligt frustrerande när jag vet hur man gör och hur jag vill röra mig men kroppen lyder inte!

Jag och Patrik ligger utslagna i soffan. Har haft Keisu på kaffebesök.
Nu ligger vi och ser Desperate... Längtar efter sängen men framförallt till nästa ridlektion som är om två veckor. Naturligtvis börjar vi med en påskvecka då det inte blir nått. Fan. Jag vill ha lektion dagligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0