Vilat lite och några tankar om dom kommande chipsen

Joo jag och Elise gick och vilade lite grand och när vi vaknade nu så känner jag mig lite frusen och huttrig.
Ska jag bli sjuk nu??
Ska dricka en kopp te och dra på mig raggsockar.
Blir säkert bättre!

Läste på Nutiopas blogg att dom köpt gotta till kvällen..
JAG VILL OCKSÅ!!!
Men jag har blivit så jäkla dålig på å köpa det i affären!
Var igår och handlade innan jag for och tränade och tänkte köpa nått gott.
Men jag stod bara och stirrade på godishyllan.
Fattade liksom inte vad jag skulle ha.
Det har hänt hundra gånger nu.
Sen tillslut sträcker jag mig efter en mörkchokladbit.
En sån man bara tar en bit av på en hel dag.
Har märkt här hemma också att jag är sååå godis/läsk sugen så jag går till kylen och öppnar den.
Där ligger Patriks läsk.
Men jag dricker inte!! (What?!?!!)
Jag tar en glas isvatten ist!

Jag tror att jag nu GIat och tänkt på vad jag ätit så länge så det blivit liksom en del av vardagen bara!
Vet ni hur skönt det är?! Toppen! :)

Men idag ska jag nog ändå försöka få hem nått gott..
Är sugen på Chips faktiskt!
Konstigt. Det brukade jag inte ens bli sugen på innan GI:andet ens.
Var mest en choklad och godis tjej.

Mmm.. Jo. Chips vill jag ha till ikväll!



(Får inte bort Centreringen... Vet inte varför! Sorry...Eller vad bryr du dig förresten??! ;))

Har tidigare bara ätit OLWs chips när jag ätit.
För jag har fått för mig att OLW har fått in kryddorna i själva chipset. Att HELA chipset är smaksatt.
Men Estrella bara doppat sina chips i kryddor.
Men så märkte jag (tror jag var gravid då..Naaawh...) att OLW börjat göra sina chips med nån sorts solrosolja. 
Dom smakade som skumt på nått vis... Var jätteknastriga. :(
Låtsas vara nyttiga! Hömpf! Vah? Chips är chips, låt det vara onyttigt!
Så nu kanske Estrella är godare....

Vilka chips är godast? Vilken dipp?
ÅÅÅH! Var i Gällivare hittar man den där trepeppars dippen??
Vet at den funnits på Robban tidigare men vet inte om den är kvar... Den är GRYMT GOD! MUMS!
Vilka chips äter du??

Kommentarer
Postat av: Emma

Vaaa?! Kan man byta på coop? Och här har jag åkt till eriksson varje gång! Byter man i kassan då?

Jo det är samma, 86kr på eriksson.

2009-03-13 @ 14:30:21
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0