Tidig morgon

Jepps det blev tidigt idag.
Elise vaknade av Patrik väckare, han snoozade i sådär en timma...
(Jag förstår min inte på snoozandet. Jag blir bara stressad av det.)
Så Elise vaknade såklart och var pigg som en lärka redan vid halv sex. :)
Natten har varit bra.. Elise har sovit bra...
Jag har sovit som en stock...

Stången i benböjet igår har lagt sina spår i nacken på mig. Ajjja!
En kota i nacken är så öm så tröjan gör ont.

Jaha, planen för idag är oklar.
Träna efter klockan fyra men innan det så återstår det att se vad man tar sig för.

Nä jag vet inte vad jag ska skriva nu... Har inte fått i mig nog mycket kaffe för att kunna starta huvudet.
Månne hur hälsosamt det är att dricka fyra stora kaffekoppar på morgonen? hihi!
Nå det är bättre nu är förr.
När fyra stora kaffemuggar svaldes tillsammans med fyra Marlboro Lights.



Kolla in!! Thats me! :)
Jo, kaffe var det ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0